Filter op rubriek
terug naar overzicht
Prochamp sponsort nieuw scoreboard v.v. DSC
Toen het besluit in de gemeenteraad gevallen was om bij v.v. Hedel, Jan van Arckel en v.v. DSC een kunstgrasveld aan te leggen is het bestuur van v.v. DSC gaan inventariseren welke zaken de werkzaamheden zouden gaan raken en wat kan bijdragen tot een betere uitstraling van de accommodatie.
Al snel kwam ook het al ruim 25 jaar oude scorebord op de wensenlijst. v.v. DSC heeft de gewoonte om de huidige sponsoren ook weer de 1e kans te geven op prolongatie en zo is er een afspraak ontstaan met Richard Peffer, oprichter van Prochamp en zijn zoon Arjan.
Tijdens het 1e gesprek is eigenlijk opnieuw prettig kennis gemaakt tussen v.v. DSC en Prochamp. Omdat naast vader Richard en zoon Arjan ook nog broer Robert en zus Hetty in het familiebedrijf actief zijn, werd onderling overlegd. Blij verrast was v.v. DSC dan ook om te horen dat Prochamp zich wederom aan het scorebord wilde verbinden.
Met Arjan vond de verdere afstemming plaats over de logo’s, uitstraling en kosten.
Wat het verschil is tussen 25 jaar geleden en nu kwam daarbij ook aan de orde. Prochamp was 25 jaar geleden ongeveer 15 jaar actief en bleek nadat de keuze voor champignonteelt gemaakt is succesvol. Het bedrijf groeide en zo werd onder andere de inrit van het bedrijf verlegd van Duitse Weistraat naar de Laarstraat om het toenemende zware verkeer veiliger te laten plaatsvinden. Ook nu weer worden uitbreidingen gerealiseerd om de efficiëntie in productie, opslag en logistiek (waardoor minder transportbewegingen nodig zijn) te verbeteren.
Blijven innoveren, het beheersen van de keten en ontwikkelen is wel de rode draad om bestaansrecht te houden want ‘de dynamiek en concurrentie op de wereldmarkt is groot’. Prochamp onderscheid zich in deze markt als private label producent door continue hoogwaardige en voedselveilige producten te leveren, waarbij flexibiliteit en service gerichtheid naar de klanten hoog in het vaandel staan’. Door verdergaande innovaties door te voeren probeert Prochamp de processen nog meer te optimaliseren en het productaanbod te verbreden’.
Ook bij v.v. DSC is dat de rode draad. Door het uitvoeren van het Hoofd Jeugdsponsoren opleidingsplan DSC wordt wekelijks gewerkt om de eigen jeugd goed op te leiden en te begeleiden naar een goed spelend 1e elftal in de 3e klasse of hoger. Ook ouders van deze kinderen werken bij Prochamp.
Veel van de 120 medewerkers komen uit de directe omgeving van Maasdriel en Den Bosch. Prochamp levert haar producten echter ver daarbuiten, wereldwijd worden de producten afgezet. Die lokale vestiging en binding van personeel is voor Prochamp ook de belangrijkste reden geweest om de grootste sportvereniging van Maasdriel wederom te steunen.
Het nieuwe scorebord is in de eerste periode van het seizoen nu ook al op zaterdag en bij oefenwedstrijden doordeweeks in gebruik. Er wordt nu meer van het hoofdveld gebruik gemaakt en dat draagt weer heel positief bij aan de uitstraling en levendigheid van onze accommodatie.
v.v. DSC bedankt Prochamp voor haar gulle steun en hoopt dat ze in de toekomst de samenwerking met Prochamp wederom een passend vervolg kunnen geven.
Al snel kwam ook het al ruim 25 jaar oude scorebord op de wensenlijst. v.v. DSC heeft de gewoonte om de huidige sponsoren ook weer de 1e kans te geven op prolongatie en zo is er een afspraak ontstaan met Richard Peffer, oprichter van Prochamp en zijn zoon Arjan.
Tijdens het 1e gesprek is eigenlijk opnieuw prettig kennis gemaakt tussen v.v. DSC en Prochamp. Omdat naast vader Richard en zoon Arjan ook nog broer Robert en zus Hetty in het familiebedrijf actief zijn, werd onderling overlegd. Blij verrast was v.v. DSC dan ook om te horen dat Prochamp zich wederom aan het scorebord wilde verbinden.
Met Arjan vond de verdere afstemming plaats over de logo’s, uitstraling en kosten.
Wat het verschil is tussen 25 jaar geleden en nu kwam daarbij ook aan de orde. Prochamp was 25 jaar geleden ongeveer 15 jaar actief en bleek nadat de keuze voor champignonteelt gemaakt is succesvol. Het bedrijf groeide en zo werd onder andere de inrit van het bedrijf verlegd van Duitse Weistraat naar de Laarstraat om het toenemende zware verkeer veiliger te laten plaatsvinden. Ook nu weer worden uitbreidingen gerealiseerd om de efficiëntie in productie, opslag en logistiek (waardoor minder transportbewegingen nodig zijn) te verbeteren.
Blijven innoveren, het beheersen van de keten en ontwikkelen is wel de rode draad om bestaansrecht te houden want ‘de dynamiek en concurrentie op de wereldmarkt is groot’. Prochamp onderscheid zich in deze markt als private label producent door continue hoogwaardige en voedselveilige producten te leveren, waarbij flexibiliteit en service gerichtheid naar de klanten hoog in het vaandel staan’. Door verdergaande innovaties door te voeren probeert Prochamp de processen nog meer te optimaliseren en het productaanbod te verbreden’.
Ook bij v.v. DSC is dat de rode draad. Door het uitvoeren van het Hoofd Jeugdsponsoren opleidingsplan DSC wordt wekelijks gewerkt om de eigen jeugd goed op te leiden en te begeleiden naar een goed spelend 1e elftal in de 3e klasse of hoger. Ook ouders van deze kinderen werken bij Prochamp.
Veel van de 120 medewerkers komen uit de directe omgeving van Maasdriel en Den Bosch. Prochamp levert haar producten echter ver daarbuiten, wereldwijd worden de producten afgezet. Die lokale vestiging en binding van personeel is voor Prochamp ook de belangrijkste reden geweest om de grootste sportvereniging van Maasdriel wederom te steunen.
Het nieuwe scorebord is in de eerste periode van het seizoen nu ook al op zaterdag en bij oefenwedstrijden doordeweeks in gebruik. Er wordt nu meer van het hoofdveld gebruik gemaakt en dat draagt weer heel positief bij aan de uitstraling en levendigheid van onze accommodatie.
v.v. DSC bedankt Prochamp voor haar gulle steun en hoopt dat ze in de toekomst de samenwerking met Prochamp wederom een passend vervolg kunnen geven.