terug naar verslagen
Vanaf de eerste minuut was duidelijk dat beide ploegen vooral aanwezig waren omdat het nu eenmaal moest. Het tempo lag ergens tussen wandelvoetbal en slakkenrace, en ook BMC leek dat prima te vinden. Gelukkig wist Mathijs V nog een moment van inspiratie op te brengen en Mats te bedienen, die tot ieders verrassing wist af te ronden: 0-1. Even later mocht een BMC-speler na zijn tweede gele kaart alvast beginnen aan de derde helft.
Toen Luca de 0-2 binnen schoof, leek het allemaal nog een zorgeloze middag te worden. Maar zoals wel vaker dit seizoen, bleek ook dat een iets te optimistische gedachte. Met tien man wist BMC voor rust toch nog terug te komen tot 1-2, waarschijnlijk puur om het nog een beetje spannend te laten lijken.
Na rust had DSC het betere van het spel, al was dat vooral zichtbaar in het aantal gemiste kansen. Assistent-trainer Mathijs M was het op een gegeven moment zat en besloot dan maar zelf te laten zien hoe het moest: kort na zijn invalbeurt maakte hij de 1-3. Daarmee leek de wedstrijd beslist, maar DSC zou DSC niet zijn zonder het nog even onnodig spannend te maken. Na wat defensief geklungel kon BMC opnieuw aansluiten. Gelukkig vond de scheidsrechter het daarna wel mooi geweest en maakte hij een einde aan zowel de wedstrijd als de trainerscarrière van Pieter.
Wist je dat:
- Mats ook een doelpunt kan maken.
- Mats uitgerust aan de wedstrijd begon.
- Tim H zich verslapen had om zich af te melden
- Nick twee dagen festival in Erp probleemloos overleefde, maar hooikoorts ineens een serieuze belemmering bleek
- De toekomst van enkele spelers van DSC 2 nog onzeker is aangezien de transfer carrousel op volle toeren draait
- Milan komend half jaar op huurbasis naar FC Porto gaat
- Danny in augustus weer top fit wil zijn
- Cas C de weg naar het voetbalveld (m.u.v. sportpark de Winkels) weer heeft gevonden; Nu de weg naar de goal nog
- Timo vaker op een hotelreservering staat dan op het wedstrijd formulier
Seizoens rapport:
- Dank aan de trouwe DSC 2-supporters die het seizoen tot het einde hebben volgehouden.
- Het kampioenschap bleek iets te ambitieus, maar een 8e plek is natuurlijk ook mooi.
- DSC 2 is een kweekvijver gebleken van talent en daardoor heeft jonge hond Tim C zelfs een basisplaats bij DSC 1 afgedwongen
Bij deze wil ik de begeleiding van DSC 2 (Pieter, Sieb, Mathijs & Erik) bedanken voor dit mooie seizoen.
Groetjes van de verslaggever van DSC 2
BMC 2 - DSC 2 - 2-3
Droom afscheid voor Pieter van Lent bij DSC 2
In tropische omstandigheden mochten de mannen van DSC 2 aantreden voor wat officieel nog een competitiewedstrijd heette, uit tegen BMC. Voor trainer Pieter betekende dit het slotstuk van een carrière van 34 jaar, waarin ongetwijfeld mooiere wedstrijden zijn langsgekomen dan deze.Vanaf de eerste minuut was duidelijk dat beide ploegen vooral aanwezig waren omdat het nu eenmaal moest. Het tempo lag ergens tussen wandelvoetbal en slakkenrace, en ook BMC leek dat prima te vinden. Gelukkig wist Mathijs V nog een moment van inspiratie op te brengen en Mats te bedienen, die tot ieders verrassing wist af te ronden: 0-1. Even later mocht een BMC-speler na zijn tweede gele kaart alvast beginnen aan de derde helft.
Toen Luca de 0-2 binnen schoof, leek het allemaal nog een zorgeloze middag te worden. Maar zoals wel vaker dit seizoen, bleek ook dat een iets te optimistische gedachte. Met tien man wist BMC voor rust toch nog terug te komen tot 1-2, waarschijnlijk puur om het nog een beetje spannend te laten lijken.
Na rust had DSC het betere van het spel, al was dat vooral zichtbaar in het aantal gemiste kansen. Assistent-trainer Mathijs M was het op een gegeven moment zat en besloot dan maar zelf te laten zien hoe het moest: kort na zijn invalbeurt maakte hij de 1-3. Daarmee leek de wedstrijd beslist, maar DSC zou DSC niet zijn zonder het nog even onnodig spannend te maken. Na wat defensief geklungel kon BMC opnieuw aansluiten. Gelukkig vond de scheidsrechter het daarna wel mooi geweest en maakte hij een einde aan zowel de wedstrijd als de trainerscarrière van Pieter.
Wist je dat:
- Mats ook een doelpunt kan maken.
- Mats uitgerust aan de wedstrijd begon.
- Tim H zich verslapen had om zich af te melden
- Nick twee dagen festival in Erp probleemloos overleefde, maar hooikoorts ineens een serieuze belemmering bleek
- De toekomst van enkele spelers van DSC 2 nog onzeker is aangezien de transfer carrousel op volle toeren draait
- Milan komend half jaar op huurbasis naar FC Porto gaat
- Danny in augustus weer top fit wil zijn
- Cas C de weg naar het voetbalveld (m.u.v. sportpark de Winkels) weer heeft gevonden; Nu de weg naar de goal nog
- Timo vaker op een hotelreservering staat dan op het wedstrijd formulier
Seizoens rapport:
- Dank aan de trouwe DSC 2-supporters die het seizoen tot het einde hebben volgehouden.
- Het kampioenschap bleek iets te ambitieus, maar een 8e plek is natuurlijk ook mooi.
- DSC 2 is een kweekvijver gebleken van talent en daardoor heeft jonge hond Tim C zelfs een basisplaats bij DSC 1 afgedwongen
Bij deze wil ik de begeleiding van DSC 2 (Pieter, Sieb, Mathijs & Erik) bedanken voor dit mooie seizoen.
Groetjes van de verslaggever van DSC 2





