terug naar verslagen
Kunnen we een vervolg geven aan de overwinning van twee weken geleden. Ook tegen Nooit Gedacht uit Geffen moet er dus gewonnen worden willen we nog kans hebben de nacompetitie te ontlopen.
Het vertrouwen is / komt terug dus we gaan het zien. We hebben trouwens ook nog iets recht te zetten, de smadelijke nederlaag thuis met maar liefst 1-5.
Het werd echter een telerstellende middag met een verdiende nederlaag tegen een beter Nooit Gedacht.
Met een te verwachte opstelling was er in het begin nog sprake van een gelijkopgaande strijd.
Gaandeweg namen de gastheren het initiatief en kwamen we een paar keer nog goed weg.
Hierna heb ik nooit het idee gehad dat we de wedstrijd naar ons toe konden trekken. We mochten dan ook blij zijn met een 0-0 ruststand.
Ook na de rust hetzelfde spelbeeld met een gretiger en beter voetballend Nooit Gedacht. Na 55 minuten kon Jordy Grandia nog met de voet redding brengen op een schot.
Na 62 minuten was het wel raak na slordig balverlies op het middenveld was het 1-0. We vergeten te voetballen en het spel is te slordig aan onze kant. Ook ontbreekt de overtuiging in het spel. De vele wissels kunnen hier ook geen veranderingen in brengen.
En na een vrije trap wordt er slecht gedekt achterin en scoorde de gastheren met een kopbal ook nog de 2-0. We zijn dus veroordeeld tot het spelen van degradatie wedstrijden.
Bijzonderheden
- De scheidsrechter floot prima, niets op aan te merken
- Geen man of the match vandaag, ik zou het niet weten
- Ook langs het veld was het rustig, zal wel door moederdag komen
- Het grasveld was wel in het voordeel van de thuisclub, klein excuus
- Hopelijk heeft Johan Vos nog iets in zijn hoge hoed zitten…….
- Het verschil tussen de thuis- en uitwestrijden is duidelijk zichtbaar
Volgende week thuis tegen het inmiddels veilige Heeswijk.
We rekenen op jullie broodnodige steun.
Sportgroet,
Mari Nendels
Nooit Gedacht 1 - DSC 1 - 2-0
Slechte beurt in Geffen, 2-0 verlies
Kunnen we een vervolg geven aan de overwinning van twee weken geleden. Ook tegen Nooit Gedacht uit Geffen moet er dus gewonnen worden willen we nog kans hebben de nacompetitie te ontlopen.
Het vertrouwen is / komt terug dus we gaan het zien. We hebben trouwens ook nog iets recht te zetten, de smadelijke nederlaag thuis met maar liefst 1-5.
Het werd echter een telerstellende middag met een verdiende nederlaag tegen een beter Nooit Gedacht.
Met een te verwachte opstelling was er in het begin nog sprake van een gelijkopgaande strijd.
Gaandeweg namen de gastheren het initiatief en kwamen we een paar keer nog goed weg.
Hierna heb ik nooit het idee gehad dat we de wedstrijd naar ons toe konden trekken. We mochten dan ook blij zijn met een 0-0 ruststand.
Ook na de rust hetzelfde spelbeeld met een gretiger en beter voetballend Nooit Gedacht. Na 55 minuten kon Jordy Grandia nog met de voet redding brengen op een schot.
Na 62 minuten was het wel raak na slordig balverlies op het middenveld was het 1-0. We vergeten te voetballen en het spel is te slordig aan onze kant. Ook ontbreekt de overtuiging in het spel. De vele wissels kunnen hier ook geen veranderingen in brengen.
En na een vrije trap wordt er slecht gedekt achterin en scoorde de gastheren met een kopbal ook nog de 2-0. We zijn dus veroordeeld tot het spelen van degradatie wedstrijden.
Bijzonderheden
- De scheidsrechter floot prima, niets op aan te merken
- Geen man of the match vandaag, ik zou het niet weten
- Ook langs het veld was het rustig, zal wel door moederdag komen
- Het grasveld was wel in het voordeel van de thuisclub, klein excuus
- Hopelijk heeft Johan Vos nog iets in zijn hoge hoed zitten…….
- Het verschil tussen de thuis- en uitwestrijden is duidelijk zichtbaar
Volgende week thuis tegen het inmiddels veilige Heeswijk.
We rekenen op jullie broodnodige steun.
Sportgroet,
Mari Nendels





