terug naar verslagen
Scheidsrechter A. Yucel floot daarna voor de start van de wedstrijd.
DSC had in haar opstelling nogal wat wijzigingen.
Zo keepte Davy van Eeuwijk en stond Bjorn van As centraal, langs de lijn verving Mark Verbeek de geblesseerde Mari van der Kammen.
Afgesproken was dat er elk kwartier een drinkpauze zou plaatsvinden.
De 1e kans was voor DSC, Tim schoot rakelings over via BMC-been.
De 2e kans was voor BMC, een afstandsschot welke goed verwerkt werd door Davy. Daarna volgde weer een kans voor BMC agv een te korte terugspeelbal, maar Davy wist 1 op 1 met de aanvaller de bal in 2 instanties te bemachtigen
Zowel door BMC (1) en DSC (2) werden nog kansrijke situaties gecreëerd maar beide teams wisten in de eindfase van de aanval niet de juiste dingen te doen.
Weer een afstandsschot van BMC werd goed door Davy verwerkt en daarna was er nog een grote kans voor Milo.
Na de rust werd er aan beide zijden veel gewisseld. Bij DSC eerst Sam van Hezik voor Bjorn van As, wat later Daan en Mick voor Tim en Wessel, en ongeveer een kwartier voor tijd Guus Dingemans voor Bas Glorius en Nick Brouwers voor Milo van Osch. Ook zijn er in de 2e helft enkele kansen
Een diepe bal Bas leidt een goede aanval in waar de eindpas weer niet goed genoeg is.
Dan een overtreding tegen Tim. De scheids brengt de fluit tot 10 cm van de mond maar fluit dan toch niet. Uit die omschakeling scoort BMC bijna.
Ook gaat van BMC nog een bal diagonaal voorlangs vanaf links ingebracht waar het meeste gevaar van BMC vandaan kwam, iedereen mist de bal.
Dan nog een goede pass van Guus Dingemans op Mick Jansen, ook diagonaal ingespeeld. Mick en de keeper van BMC missen de bal beide, een goed schot van Brent en tot slot een kopbal van Gertjan op de lat.
BMC neemt nog afscheid van 4 spelers.
Bijzonderheden
- Een hartelijk weerzien met onze oud-trainer Erik Meulendijk
- De wedstrijd werd gespeeld met op de achtergrond de ‘ruïnes’ van de oude accommodatie. Over een seizoen zal er een mooie nieuwe accommodatie staan
- We eindigen de wedstrijd met 6 spelers van o19-1 in ons team
- De analisten van vv Hulsberg waren aanwezig
- Er waren minder DSC supporters vandaag dan gebruikelijk, we hopen dat u er volgende week bij bent om in de 1e nacompetitiewedstrijd die om 14.30 uur start DSC aan te moedigen en te steunen
Sportgroet,
Arnold Verbeek
BMC 1 - DSC 1 - 0-0
BMC - DSC eindigde zoals het begon 0-0
De wedstrijd die voor beide teams geen betekenis meer had voor de stand in de competitie werd gespeeld onder zeer warme en daardoor zware omstandigheden. De wedstrijd begon met een minuut stilte voor een overleden vrijwilliger.Scheidsrechter A. Yucel floot daarna voor de start van de wedstrijd.
DSC had in haar opstelling nogal wat wijzigingen.
Zo keepte Davy van Eeuwijk en stond Bjorn van As centraal, langs de lijn verving Mark Verbeek de geblesseerde Mari van der Kammen.
Afgesproken was dat er elk kwartier een drinkpauze zou plaatsvinden.
De 1e kans was voor DSC, Tim schoot rakelings over via BMC-been.
De 2e kans was voor BMC, een afstandsschot welke goed verwerkt werd door Davy. Daarna volgde weer een kans voor BMC agv een te korte terugspeelbal, maar Davy wist 1 op 1 met de aanvaller de bal in 2 instanties te bemachtigen
Zowel door BMC (1) en DSC (2) werden nog kansrijke situaties gecreëerd maar beide teams wisten in de eindfase van de aanval niet de juiste dingen te doen.
Weer een afstandsschot van BMC werd goed door Davy verwerkt en daarna was er nog een grote kans voor Milo.
Na de rust werd er aan beide zijden veel gewisseld. Bij DSC eerst Sam van Hezik voor Bjorn van As, wat later Daan en Mick voor Tim en Wessel, en ongeveer een kwartier voor tijd Guus Dingemans voor Bas Glorius en Nick Brouwers voor Milo van Osch. Ook zijn er in de 2e helft enkele kansen
Een diepe bal Bas leidt een goede aanval in waar de eindpas weer niet goed genoeg is.
Dan een overtreding tegen Tim. De scheids brengt de fluit tot 10 cm van de mond maar fluit dan toch niet. Uit die omschakeling scoort BMC bijna.
Ook gaat van BMC nog een bal diagonaal voorlangs vanaf links ingebracht waar het meeste gevaar van BMC vandaan kwam, iedereen mist de bal.
Dan nog een goede pass van Guus Dingemans op Mick Jansen, ook diagonaal ingespeeld. Mick en de keeper van BMC missen de bal beide, een goed schot van Brent en tot slot een kopbal van Gertjan op de lat.
BMC neemt nog afscheid van 4 spelers.
Bijzonderheden
- Een hartelijk weerzien met onze oud-trainer Erik Meulendijk
- De wedstrijd werd gespeeld met op de achtergrond de ‘ruïnes’ van de oude accommodatie. Over een seizoen zal er een mooie nieuwe accommodatie staan
- We eindigen de wedstrijd met 6 spelers van o19-1 in ons team
- De analisten van vv Hulsberg waren aanwezig
- Er waren minder DSC supporters vandaag dan gebruikelijk, we hopen dat u er volgende week bij bent om in de 1e nacompetitiewedstrijd die om 14.30 uur start DSC aan te moedigen en te steunen
Sportgroet,
Arnold Verbeek





